icedearth kabin boy aldım bez göğüs pedi alt açma örtücü depend falan kutulu olduğu halde rahat rahat sığdı orta boya hiç gerek yok 😂
3 çeşit battaniye koydum kalin orta ince olarak, 2 tane havlu, 2 tane hastane çıkışı, ekstra alt, iki tane çıt citli badi, kendime gecelik elbise ve pijama takımı, 1 numara bez, alt açma örtüsü, göğüs pedi, göğüs ucu krem, biberon, pisik kremi, sarı örtü, wc kağıdı, çöp poşeti, ıslak mendil, temizleme pamuğu, yedek iç çamaşırı, çorap, terlik, hastane çıkışı için kendime kıyafet daha ne koyayım zaten ağustos sıcağı