Rojbin27 çok zayıflıkta kilo alınabiliyor vücudun kendini bir koruma mekanizması var mesela bebeği karnımızda rahat ettirmek ve bizim omurgamızı desteklemek için gebelikte bu bel çevremiz yağlanıyor, hormonlarımız farklı çalıştığı için yine göğsümüze kalçalarımıza iç bacaklarımıza yap toplanabiliyor. Sağlıklı beslenin kaç kilo aldığınıza çok takılmayın doğunca vereceksiniz zaten