Nilduru Ben ilk dogumumda en büyük nedeni almistim şuan hatırlamıyorum kaç bedendi ama en buyuguydu 113 kg dum..rahat olmuştu.. şimdi yine en büyüğünü Alicam. Dependin şöyle dezavantajı var tuvalete gittikçe yenisini değişmek gerekiyor 😀 ped gibi değil yani kullanımı .