Nilduru Depend alan/kullanan hanımlar kaç kilosunuz ve kaç beden aldınız acabaa? Şimdi alacağım ama bedenden emin olamadım deneyiminizi paylaşırsanız çok sevinirim❤️
Beyzan Nilduru aynen xl size rahat rahat olur bir de ne olur ne olmaz diye ped de alın çantaniza ben normal doğum yaptım depend e pek gerek kalmadı. Kanamam az oldu
Aysobaciniz Nilduru 70 li kilolular xl alıyorsa 80-90 li kilolular hangi beden alcaak 🙈😂 şu bebeler yüzünden totomuza bez alamıyoruz 🤣
Smyrnagozde Aysobaciniz ahhh ahhhh bende okurken tam bunu düşünüyordum 😃 zira ben 100 kilo oldum ne beden alacağım 😬😬
Mmoommlife Elbette kanama durumumuza ve doğum şeklımıze bağlı ama sorum şu ki ; 1 paket yeterlı oluyır mu hanımlar depent?
Nilduru Mmoommlife ben 9 lu aldım yeterli diye okumuştum sonrasında normal ped şeklindekileri kullanırız diye tahmin ediyorum