hayalozcakir sağlık ocağına şeker testi için giderken glikozu sizin almanız gerekiyor. Bende sağlık ocağında yaptırdım. Sabah çok erken teste başlanıyor 8Deydi benim. o saatte eczaneler kapalı olduğu için gitmeden onceki gun almanizda fayda var.
Çoğu sağlık ocağı 75 gr aldırır direk (bana kalirsa uğraşmamak için öyle yapıyorlar) ama aslında ilk 50 gr ile başlamak gerekiyormuş. Sizden 50 gr istemişler. (Tavsiyem limon aromalı alın ve 1 gün önceden buzdolabına koyun soğusun, ben böylelikle çok rahat ictim)
Gece 12den sonra birşey yiyip içmiyorsunuz. Sabah sağlık ocağına gider gitmez kan alıyorlar, hemen ardından bu glikozu içiyorsunuz, sonra saat bası kan veriliyor. Yönlendirirler sonrası da zaten.