Merhaba,
Şuan 21+5 haftalık hamileyim bir hafta önce kontrole gittiğimde doktorum şeker yüklemesi için sağlık ocağına git orda tahlilleri yapıyorlar sonuçlarına göre geldiğinde değerlendirelim dedi ama ebeye sorduğumda eczaneden 50 mg şeker alıp öyle gitmemi söyledi. Şeker yüklemesine karar vermek için sadece kan almaları yeterli olmuyor mu yoksa ben mi yanlış anladım direk şeker yüklemesi mi yapılacak kafam karıştı bilgisi olan varsa benimle paylaşırsa çok sevinirim.Şimdiden çok teşekkürler☺️