temmuzannesi1 doktorlarda sezeryan için sebep üretiyorlar.doktor ne kadar sezeryan diye ısrar ederse sende normal için ısrar et kilosunda bir şey yok ki millet 3,5 kilo çocuğu normal doğuruyor ki ultrason sonucu her zaman doğru rakamı bile vermiyor. Benim ilk kızıma 3 kilodan fazla diyordu doktor 40 haftada 2650 doğdu. Sezeryan o kadar zorki her iksinide tatmış biri olarak diyebilirim normalda ertesi gün ayakta günlük yaşamına dönüyorsun ama sezeryan çok afedersiniz kıçımı doğrultamamıştım