temmuzannesi1 sizin de kilonuz olduğu için sezeryana uygun görmüş olabilir. Ben geçen hafta bugün sezeryan oldum. Doğum anı çok kolay, sonrası biraz zor tabii sonuç olarak ameliyat. Asla acı hissetmiyorsunuz doğumda, dokunuşları hissediyorsunuz ve bebek ağladığı an diğer hiçbir şeyin önemi kalmıyor. 🥲