gzbrtk tam olarak öyle yapıyorsunuz .hatta bence benim geldi ama ebe ısrarla yok bişey falan dedi.onlar alışmıştır ama biz tedirgin oluyoruz.dediğiniz gibi bi süre sonra hepsini unutuyorsunuz ve doğuma odaklanıyorsunuz.inş doulanızı alırlar.cünkü insanın yanında güvendiği biri olması çok güzel. Bi hemşire vardı mesela benim doğumumda .hayatımda ilk defa gördüm tanıdım ama o kadar anaçtı ki bütün doğım onu yanımda istedim ☺️