Selinyslyrtlr şuan çok fena tırstım 😀 neden ? Çünkü bende 39. Haftama girdim ve çok afedersiniz sümüksü o yapı geliyor gıdım gıdım açık kahverengi sanırsam nişan gibi birşey, bende de 2 cm lik açılma var ama doktorum sağolsun eve yolladı 😀 yurt dışındayım ben, belki de yarına doğurcam 😬😬 sancı çektiniz mi? Kaç saat? Açılma hemen olmuş çok iyi darısı başıma her sabah 3 tane hurma yiyorum 2 bin atıyorum bakalım sağlıkla gelsin inşaallah 😊