arzubldk hmm tüh kabul etmeye bilirler yaa bilemedim doğrusu neye göre kabul edip etmiyorlar onuda bilmiyorum ama bnde 23. Haftamda başladım gata ya 2 kere gittim şimdiye kadar doğumu burada yapmayı düşünüyorum dedim tamam dediler dosyamı açtılar hemen oysaki 20. Haftadan sonra almıyorlar demişlerdi yakınsanız bi kere bi gelin randevu alıp görüşün olmazsa