arzubldk ben gülhane eğitim ataştırma hastanesine gidiyorum bu sıralar randevu bulmak çok zor ama ben kadın doğum bölümündeki tüüüm çalısanlardan çok memnunım çok kibar ve anlayışlılar ve bebeğimle ilgili bilgileri hep tam söylüyorlar eksiksiz tavsiye ederim onun dısında şehir hastanesine giden doğum yapan tanıdıklarımda çok memnunlar oradan buraları düşünebilirsiniz her 2 hastanede de hasta odaları tek kişilikmiş ve normal ya da sezaryen farketmeksizin refakatçi alıyorlarmış yanına 🥰😇