02112017 Kbra1234 parça parça geleceğini internette araştırırken görmüştüm ama art Arda her gün gelir mi onu bilmiyorum agrın ya da sancın yoksa endişelenmemen gerektiğini biliyorum 😌
snglysl Kbra1234 benimde 2 gündür geliyor ara ara. Daha doğrusu nişan kanlı geldi , daha sonrasında hafif kanlı akıntım oldu. Şu anda da 3 gün olmasına rağmen hala akıntım devam ediyor. Ama normal akıntı değil , sümüksü sümüksü
Minnak-kiz66 Benim ki de parca parca geliyor,en son gelen kanli bir şekilde geldi sonra normal sümüksü bir şekilde ara ara geliyor sadece belimde ağrı var sanci olmadığından ve açılma 1.5 cm olunca hastaneye alamadılar
Minnak-kiz66 Kbra1234 Ben de ağrı falan yok nasıl olacak bilmiyorum açılma olacak mı olmucak mı şancı olmazsa suni sanci hiç istemiyorum bilemiyorum.hayirlisi olsun inşallah
Mumyy Kbra1234 benim de ilk kanlı geldi sonra devam etti bir iki gün aşırı yoğun fakat kansız ama nişan geleli 3 gün oldu hala sancı yok aşırı moralim.bozuk
Kbra1234 Minnak-kiz66 walla canım bizde nişanımız geldi bekliyoruz buradaki arkadaşlarla benim doktorumda 17 sinde gidicek çarşamba suni ile mi başlatacak bilmiyorum bende suni hiç almadım korkuyorum açıkçası