Selamlarr, benim pcosum var uzun süredir bebek sahibi olmaya çalışıyoruz. adetimden sonra klomen kullandım ve 11 gün önce cuma günü ortivelle çatlatma iğnesi vurdurdum. Bugün tam 11. gün. Benim hamilelik testini ne zaman yaptırmam gerekiyor? Şöyle bir durum var Temmuz 18 evlilik yıl dönümümüz, o yüzden perşembe ya da cuma yaptırmak istiyorum yani 2 ya da 2 gün önce. Erken
mi olur yoksa normal midir?
Bu arada , geceleri artan bir şekilde kasık mide ve bel ağrım var. Adet olacakmışım gibi ama daha fazlası. Dün özellikle inanılmaz fazlaydı. Sağıma soluma dahi yatamadım gece. Sizce ne yapmalıyım?