Momkra canım artık tıp o kadar ilerlemiş ki ben de belden aşağı sezaryen oldum o kadar rahat ki senin önünde örtü oluyor zaten korkacağın hiç bir şey görmeyeceksin seninle muhabbet bile ediyorlar ben hiç hissetmedim ama hiç bir şey hissetmedim bebeğini alıyorlar 20-30dakika dikiş atıyorlar o sırada bebeğinin kontrolleri oluyor kıyafetleri giyiniyor daha sonra bebeğinle beraber odaya çıkıyorsun 6saat boyunca ayaklarını hissetmezsin tabiki bu bir avantaj ameliyat acısınıda hissetmiyorsun zaten o sırada ağrı kesiciler veriliyor ayaklarını hissedip yürüme alıştırması yapılıyor 3gün içinde de kimseye ihtiyacın bile olmuyor ve ben bunu 20yaşımda üstesinden geldim allahım kolaylık versin dua et içini ferah tut İnan zor olsa kimse ikinci çocuğu yapmaz diye kendini rahatlat