Momkra Merhaba güzel anneler 16 gün sonra sezeryan olacak ilk bebeğimde sezeryandi 7 sene sonra tekrar sezeryan olucam.oglumda genel anestezi oldum bunda belden istiyorum ama çok korkuyorum acı hissettim diyenler çok oluyor beni rahatlatacak kimseler yokmu hergun ağlıyorum 😭
Oglm_0212 Momkra sorudan alakasız ama 7 sene sonra 2. Çocuk dimi. 5.5 aylık oglum var, bazen 2-3 yaşına gelsin yapim diyorım bazen bekle diyorım yaşım 27 şuan
Glbnpk Momkra pazartesi sezeryan oldum. Hissettiklerim acı değildi. Dokunuşlar, ittirmeler, çektirmeler… Bunları hissediyorsunuz. En ufak acı hissedilmiyor. Spinal oldum. O ana şahit olmak çok güzel. Bence de genel olmayın.
Ask_hosmus Momkra acı yok canım sadece bebeği çıkarırken çekiştiriyolar onu hissediyosun o kadar acı yok yani 😊
Momkra belisslinaa heme bebeğe etki ediyor hemde toparlanmam daha zaman almıştı bebekle ilgilenememiştim o yüzden 💜
Momkra Oglm_0212 evet 7 sene sonra 2. Çocuk canım eğer kendini hazır hissedersen hiç bekleme derim ben 7 sene sonra anca hazır hissettim🙈
Senmerve Oglm_0212 canim kendini hazir hissedersen bebegini sutten kestikten sonra hemen dusun derim benim oglumda 19 aylik ,28 haftalik hamileyim 2. Bebegime kavusmama 86 gunum kaldi ama bebegin emiyorsa sutten kesmeden dusunme cok zor oluyor emzirmeyi biraktirmak ben hala daha tam olarak biraktirmis degilim
Momkra Glbnpk sağlıcakla büyüt inşallah canimm💜 çok korkuyorum nasıl hissedilir ki acı diyorum çekiştirme illaki hissedilir o normal ama acı hissettim dedikleri an kötü oluyorum 😰
Oglm_0212 Momkra maşallah 😂 yani oğlum şükür öyle beni aşırı yoran bebek degil kolik degildi şu sıraler diş sıkıntısı var. Sanırım 2 yaşına gelince 2. Başlarım😂
Ayliss1 @Momkra Bence önce kendinizi rahatlatın. Her duyduğunuzada itibar etmeyin. Ağlanacak ne var ne güzel bebeğinize kavuşacaksınız iğneden sonra birşey anlamıyorsunuz karnınıza dokunup alacaklar bebeğinizi ne kadar güzel bir duygu bir mucizeyi gerçekleştireceksiniz🌸 insanlar nelere katlanıyor günlerce ben hep öyle teselli ederim kendimi ne ağır ameliyat geçiren insanlar var rabbim hepsinin yardımcısı olsun tabi bizlerinde öyle🤍
Momkra Ayliss1 amiiiin inşallah canım haklisin inan bende hep öyle diyorum hatta doğumdan sonra hep sagligima daha çok çok sukrettim ama inan rahatlatiyorum.yine aynı rabbim sağ salim.herkesi yavrusuna kavuştursun💜
Bugcuu @Momkra sezaryen olup acı hisseden olmadı daha çevremde 🤷🏻♀️ Bende 2 sezaryen oldum hiç acı hissetmedim sadece dokunuşları hissediyorsunuz ama oda sizi biri dürtüyor gibi düşünün acıma hissiyatı değil yani 😊
Oglm_0212 Senmerve emiyor canım, emerek uyuyor. Ek gıdaya geçtik yavaştan. Evet tam Anne sütünü Alsın öyle düşünüyorum araları yakın olsun istiyorum. 2 yaşa kadar emziririm o zaman başlarım çalışmalara
Senmerve Oglm_0212 bende oyle dusunuyodum ama benim bekledigimden daha erken oldu 2. Yi dusunenlere bunu hep soyluyorum sutten kesilsin oyle dusun diye uyutma seklini degistirmeye calis canim oylede cok zor benimde oyleydi hastanede kalmam gerekince surekli aklim oglumda kaldi uyudumu karni tokmu o bensiz uyumaz durmaz emerek uyuyo diye soylenip dururdum
GunesMom Momkra benimde az günüm kaldı ☹️ Korku da var heyecan da bambaşka şeyler hissediyorum,ayın 26 sında sezeryan olucam,karnına bastırıyolarmış ya ondan korkuyorum en çok ya :(
Oglm_0212 Senmerve uyutma şeklimizi birkaç gündür degiştirmeye çalışıyorum. Beşigine katıp sallıyoruz kendi kendine uyudu 3 kez. Ama bende işte kıyamayıp hemen alıyorum mız mızlanınca. Aslında bir kaç kes emzirip yatırsam alışır gibi. Evet onun kolaylıgı olduğu gibi zorluguda var memlekete kuaföre gittim emerek uyudugu için tabi durmamış saçımda boyayla arabada emzirip uyuttum