Esra_42gunindi depsizoo 36+3te doğum yaptım 20 kilo almışım 🙊 iki haftada 14 kilo gitti baya bi ödemim vardı 🥰💃
metehaninannesiii Hacersamsi ayy çok saol canim ya inancin olsjn 12.haftadan beri her gün düzenli yuruyus yapıyorun en az 1 saat şeklinde sırf normal dogum olsun diye ama bu kiloyla zor daha 30.haftadasın diyorlar
Esra_42gunindi depsizoo gider canım merak etme ben bu kadar gideceğini hiç düşünmemiştim kiloyimu görünce iki gün ağzım kapanmadı mutluluktan 😂
metehaninannesiii Umbilik ayy ne güzel ya bana haftana göre fazla kilo verdiremeyiz bu saatten sonra ama kilo alımını durdurmamız lazkm diyor ağız tadıyla bi yemek yiyemiyorum 🤦♀️
Umbilik metehaninannesiii Ya zararlı bir şey yemedikten sonra kendimizi kilo stresine sokmamız daha zararlı bence.
Umbilik depsizoo Artarsam da canım sağ olsun. 😄 Kpss sürecimde çok kilo almıştım, 1 sene içinde kendimi çok zorlamadan 20 kilo verdim. Hele ki şimdi bebekle beraber artan bir kilo en kötü 6 ayda gider. :)
Mom8899 metehaninannesiii Şu an için normal görünüyor kilo açısından, çatıma göre karar vericez haftaya. 20 kiloyla normal doğum yapan vardır bence
Esra_42gunindi depsizoo olursun inşallah canım bebeğini kucağına aldığında aldığın kiloları bile unutuyorsun 😊
Hafizeplt depsizoo 31 haftada 10 kilo 🤦🏻♀️ son haftalar çok aldım ama Allah tan bu sıra iştahım kapandı bebişte mideye baskı yapıyo yiyemiyorum 31+5 olduk beş gündür iştah falan yok bakalım etkisini görcez mi😂
MerveZMC 31 haftalığım 4 kilo aldım ki normalde asla benden beklemediğim bişeydi kendime inanamıyorum ☺️