Umbilik metehaninannesiii Daha belli değil ama daha 2 hafta önce arkadaşım normal doğum yaptı, hamileliğinde 20 kilo almıştı o da. Doğumdan çıkıp eve geldiğinde 7 kilo gitti demişti.
Umbilik metehaninannesiii Ben genelde çok aldım diye doktora sızlanıyorum, bana hiç çok almışsın demedi.
metehaninannesiii Umbilik ayy ne güzel ya bana haftana göre fazla kilo verdiremeyiz bu saatten sonra ama kilo alımını durdurmamız lazkm diyor ağız tadıyla bi yemek yiyemiyorum 🤦♀️
Hacersamsi metehaninannesiii Ben yapılamaz olarak değil de zor oluyor diye biliyorum kaslarimzi vucudmuzu çalıştırmamiz gerekiyor hareketi birakmamamiz gerekiyor kilo alsak bile o zaman normal doğum için engel olmaz bence zaten kesin yapılamaz diye bir tanı da yok içini karartma 😊
metehaninannesiii Hacersamsi ayy çok saol canim ya inancin olsjn 12.haftadan beri her gün düzenli yuruyus yapıyorun en az 1 saat şeklinde sırf normal dogum olsun diye ama bu kiloyla zor daha 30.haftadasın diyorlar
Umbilik depsizoo Artarsam da canım sağ olsun. 😄 Kpss sürecimde çok kilo almıştım, 1 sene içinde kendimi çok zorlamadan 20 kilo verdim. Hele ki şimdi bebekle beraber artan bir kilo en kötü 6 ayda gider. :)