Zeynepeymen Durukayra sağlıklı olsn cnm son zamanlar alır iice almasa bile dogduktn snra sütünle büyür inş
Asli91 Zeynepeymen en son 33+4te gittim 2300dü.Yarın kontrolüm var 35+2 oluyo bakalım ne kadar olmuş 😊
Ozlm35 34+3 ve 3 hafta kafasi gobegi onden gdio 2850olmus kilosu boyuda haftasna gore normalms ck uzun boylu degl
Ozlm35 Zeynepeymen bnde blmiormki canm gebelk sekeride var acaba ondanmi blmiorm doktrda blmioruz dedi
Ozlm35 Zeynepeymen seker yuklemsnde snrda ckti zaten ama dikkat et diytle dediler tabi ediorm ama kacrdgm oluo arada suan iri gdio bakalm nedcek doktr zaten sancilarm basladi gelmeye calsio nstde sanci ckio bakalm ne olucak
Happygril Bende bugün kontrole gittim 35+2 haftaligim 2650 çıktı kızımın kilosu nst de sancim çıktı bayagi yüksek ama ben hissetmiyorum çatı muayenesi yapti ilk defa (bu arada korkulacak bişey yok hiç hissetmedim bile) rahmimde yumuşama varmış ama açılma yok yarın sadece doğum üzerine olan bı hastaneye gideceğim bakalım ne diyecekler😊
Busra2437 35+5 de 3050 gr boyumuzda 50 cm.. Bir hafta sonra tekrar kontrolumuz var bakalim ne kadar olduk