Dlrsdzynpzll Zeynepeymen en son 34+1 de kontrolum vardi 2.300 gramdi simdi cuma 36+1 de gidicem nasipse tabiki onemli olan saglikli olmalari ama insan cok zayif olmasin en azindan ortalama kiloda olsun istiyo anliyorum. Bu arada bu gece 35+4 olduk
1987gokce Dlrsdzynpzll ya nasıl alıyor bilmiyorum ki ben normal doğum istiyorum inşallah daha fazla kilo almaz yoksa normal doğum riske girer dedi doktorum. Normal besleniyorum ekstra hiçbişey yapmıyorum bakalım haftaya yine kontrolümüz var.
Sydtrn Zeynepeymen normal seylerr yedim yani ama ekmek kullanmazken hamileligimde resmen 1 tane ekmek yiyorum meyve çok yiyorum sık sık yemek yiyorum 😊
Durukayra Zeynepeymen 35 haftalığım ama bebeğim 2 kilo 35 gram 😔sağlıklı olsun varsın zayıf olsun diyorum artik
Zeynepeymen Durukayra sağlıklı olsn cnm son zamanlar alır iice almasa bile dogduktn snra sütünle büyür inş
Zeynepeymen Deletedmom18 34 haftalım bende bebişim 2.600 kilo haftaya kontrolumz var bakalım kaç olduk
Deletedmom18 Zeynepeymen maşallah maşallah allahım esirgesin bende yarın öğreneceğim inşallh sağlıklıdır