Semanurozgan sor canım ben de herşeyi sordum gittiğimde randevu asla bulamıyorum direk gelsem sıra veriyormusunuz dedim randevusuz direk sıra alarak gidiyorum bir ay neredeyse mhrsden hiç çıkmıyordum asla bulamadım burdaki hastaneni başhekimi yakınımızdı yüksel hocayı aradı direk öyle ayarladık ilk muaynemi ikinci ve üçüncü muaynemdede direk sıra aldım biraz fazla bekliyoruz sadece o kadar biz de çok erken saatte oraya gittiğimiz için mecburen kalabalık olmadan sıra almış oluyoruz