Brcuozgr ben cok memnun kaldım. Gayet ilgililerdi dogum sonrası tabiki
Basta normal doğum dedik ebeler geldi acikli bakmaya biri karnımdan bastırdı tabi ben ortalığı yıktım acidan sonra bana kizdilsr orda bi sinir oldum hepsine
Sonra neyse saatler sonra sezeryana alındım orda ben stresliyim benimle konusmadilar ben konuşmaya çalıştım susturdular orda da sinir oldum ama sonra odaya geldim hizmet yiyecek içecek sürekli dibindeler,bebeğe mama vermeye geliyor emzirme danışmanı geliyor ebeler hariç iyiydi 😀 Banu hoca zaten süper cok naif oyle yani gece Banu hoca gelince açıklığa bakmaya rahatladım zaten kadin acıtmıyor bile ebeler napiyorsa mahvettiler beni zaten bi yandan suni sanci alıyorum o da var