AysezulalGvn zeynepin_annesiiii 🤣🤣 yaz ve bayram arefesi bence doktorlarda izine ayrılmış olabilir büyük kısmı o yüzden randevu bulamıyor olabiliriz diye düşünüyoeum bayram sonrası böyle olmaması umuduyla bekliyoruz baklaım 😂 siz kaç haftalıksınız
zeynepin_annesiiii AysezulalGvn aaaa ben hiç bu şekilde düşünmedim canım inşallah öyledir yaa . Bizde 30. Haftamiza girdik çok şükür artık 2 haftaya bir muayene gerekiyo .
Angelangell AysezulalGvn Aynen cnm 37 haftadayimvyarin randevum var sonra araya giren on gün tatille nasıl randevu muane olacak bilmiyorum.
AysezulalGvn zeynepin_annesiiii aayyy maşallah sağlıkla gelsin minik 🥰 biz daha 26+4 teyiz bize çok var vakit geçmiyor 😅 bride normal mi sezaryan mı olacak doktor hiç bununla ilgili birşey dedi mi ya da ne zaman belli olur tahmini? 😊
zeynepin_annesiiii AysezulalGvn yok birşey demedi daha hiç heralde 36. Haftadan sonra falan konusuluyo doğum şekli nst fln da o zaman bağlanmaya baslaniyo yaa
melekzararsizz sry_hty ınstegramdan takip ettiğim ve keşke dr um olsa dedipim kadın özele gidiyorum ancak zahide hanım başka bir enerjisi var yada reklamını iyi yapıyor ama güler yüzü yeter gerçekte te öyle mi
Semanurozgan Bahargzydn ben şehir hastanesine gidiyorum orda doğum yapmayı düşünüyorum rabbimin izniyle
Semanurozgan Busraaakbyyb bende riskli gebelik bolumundeyim ilk normal gebeliğe muayene olun orası sizi perinatoloji bölümüne yönlendirir zaten
Didemmmmm Bahargzydn merhaba bizde 19+3 üz küçükesatta oturuyorum. Akay lokman Hekim hastanesine gidiyorum.
AysezulalGvn Angelangell hepimizin hakkında sağlıklısı hayırlısı olsun bebişlerimizi sağlıkla dopuralım büyütelim inşallah 😇
Hsbsk Kararsizinsan muayene 350 tl dogum sezeryan 9 normal doğum 11 bin. Eger hrs yi secersem onun fiyatı 2 bin daha uygun
Hsbsk biyologelif benimde ilk kizimda yine doktorumdu. O zaman koru hastanesindeydi. Yani insanı rahatlatan bi yönü var en kotu şeyleri bile insana sanki normalmiş gibi soyluyor bide herseyi söyleyip insanı telaslandirmiyor .
hepoyleolurzaten Bahargzydn Güler Klinik’e gidiyorum doktorum Op.Dr. Çiğdem Güler 🥰 Doğumum da Koru Hastanesinde olacak İnşallah 🤲🏻🥰
seyram Bahargzydn ben etlik Gülhane eğitim ve araştırma hastanesinde takipteyim inşallah birkaç güne veya 1 haftaya kucağıma alırım bebeğimi herkes hayırlı doğumlar diliyorum 🥰🥰