Beyziikoo yok canım daha dogurmadim evet hep burda bekliyom vala🤭😁😁 33 haftalık oldum işte Necati beyin de randevusu yok hep ona giderdim ama son zamanlarda yoğun olduğundan ilgilenmiyo pek başka doktorlara gidiyorum ama doğumda o olsa iyi olur tabi . Benimde 2, dogumum olcak inşallah bu da normal olur Allah sağlıkla büyütmek nasip etsin canım😍