Ozgekdr Bizim burda kıza hamile kalan çirkinleşir derler. Galiba bende de öyle oldu☹️ 31+4 olduk toparlanmadı hala
Ozgekdr 1blgn1 Aynen, yeter ki sağlıkla gelsin bebeklerimiz🌸 lohusa döneminden sonra toparlanırız insallah ☺️🤷♀️
seda_00 1blgn1 erkek annesiyim her yerim pütür pütür sivilce çenem intihaplı ve lekeli sivilce . Karnım sivri değil Yaygan. Erkek bebek anneyi güzelleştirir derler çirkinleştim. Kocaman popom oldu ve çok kilo aldım daha sayım mi 😂😂😂
DemetF 1blgn1 ben ergenlikte bile sivilce dokmedim siyah noktam olmadi suan anlimda ince sivilceler var sicakta disari cikmiyorum lekenme olmasin diye benimde kizim olcak
mertinannesi1 Lulemom benim cildim problemli normalde. ne tedaviler dermapenler altın iğneler yaptırdım hep sivilce cıkıyordu. Hamile oldum olalı maşallah diyim yüzüm altın çağlarını yaşıyor hiç sivilcem çıkmadı🌸🙏🏼
Seyma-d 1blgn1 ben hiçbir şey yapmam yüzüme kız bebek bekliyoruz 35 haftalık olduk cildin gayet güzel değişmedi 😁