Selamlar kızlar nasılsınız? Umarım iyisinizdir🌸 sizlere sorum gerçekten kız bebeğe hamile kalan kadınların cildi bozuluyor mu🥺 ne saçma derdim duyduğumda😬 oğluma hamileyken cildimde bozulma lekelenme çillenme gibi durumlar olmamıştı. Şuanda Allah kısmet ederse kızıma hamileyim. İnanır mısınız 2 haftadır alnım pütür pütür sivilce desen değil ne oldugu belli değil yıkarken ele geliyor yok olmuyor büyümüyor. Yanaklarımda da ara ara var gibi. Gerekli gereksiz kızarıyor yüzüm. Normalde sorunsuz bir cilde sahibim çok şükür. güneş kremsiz çıkmam, düzenli temizler nemlendiririm. Dermokozmetik ürünler kullanıyorum ve herhangi birini değiştirmedim uzun zamandır ne kullanıyorsam yine onlara devam ediyorum. Var mı kız bebişine hamileyken böyle bırsey yaşayan merak ediyorum🤷🏼♀️