Ilkayy Kızlar 24 haftalık oldum geçen hafta. 3 4 gün bebeği hissetim. Ama şimdi hissetmiyorum normal mi
yamacinannesii Ilkayy bende 22 haftalık hamileyim bende bazen hiç hissetmiyorum bazen bir kere falan yani. Tabi o da hissettiğim şey bebek mi ondan bile emin değilim
Gizrmdere_ Ilkayy uyuyor olabilir bu zamanlarda uyku düzenini kuruyor. Yani bende bu şekilde oldum ve hastaneye gittim uyuyordu doktor öyle söylemişti
Zeyyyn Ilkayy doktora gidemiyorsanız uzaksa bile sağlık ocağına gidin kalp sesini dinlerler içiniz rahat eder
sedanursahin Ilkayy ilaçtan etkilenmiş olabilir anne ne kadar stres altındaysa bebegın hareketleri o kadar azalıyor bende yaşadım aynısını
ozlmayktkrmm Ilkayy o haftalarda hatırladım da 2. gün hissetmediiğim olmuştu :) uyuyormuş çoğunlukla sanırım, ama tabi yanlış yönlendirmek istemem herkesin hamileliği farklı , belkı doktorlukta bişey olabilir 🤷🏻♀️
ssssxsss Ilkayy lutfen acilen bir kontrole gidin 24. haftadan sonra azalan bebek hareketleri iyi bir durum olmayabilir heleki hic hissetmemissiniz umarim önemli birsey yoktur🌷
Ilkayy ssssxsss yeni yeni hissetmeye başlamıştım zaten. 4 gün mü ne hissetim şimdi 4 gündür de hissetmiyorum
ssssxsss Ilkayy anliyorum 4 gun haftaniza göre gercekten uzun bir süre ve özellikle antibiyotikten sonra oldugunu yzmissin canim yan etki olabilir ben yurtdisinda yasiyorum ve burda 24. haftdan sonra özellikle bebek hareketlerini takip etmemiz gerektigini vurguluyorlar ve azalma oldugu veya hic hissetmeme durumu oldugunda acilen kontrole gidiyoruz Ama 4 gün gercekten cok uzun bir dure artik hareketleri duzenli olmali ve hergun hissetmelisin
Aysel0707 Ilkayy dört gun cok gec bıle kalmıssn hemen ozele gıt bak durumuna bebegın senle aynı haftadyız herdkka hareket ıcınde benımkı
Ilkayy Gizrmdere_ inş öyledir yeni yeni hissetmeye başlamıştım 4 gün hissetim sonra birden kesildi çok kortum araya haftasonu girdi gidemedim yarın gidicem doktora
GulcanDongel Ilkayy bende 22+4 haftalığım, bir gün hissetmesem ertesi gün gidiyorum siz nasıl 4 gün durabildiniz, anlamadım. İhmal etmeyin gidin yarın hemen, kısa bir süre değil 4 gün olmuş.
MerveSglk95 Ilkayy hissetmen gerekir 24 haftaligim bende kaysa hissediyorum acaba uyuyor mu yada keyifciyse yatis yapiyordur ☺️
Ilkayy MerveSglk95 çocuğu öğrendiğimden beri uyuyor zaten her doktora gititiğimde uyuyor doktor çok uykucu bi bebek dedi zaten 3 gün hissede bildim birdaha hissedemeyince korktum