Cylos bana da bişey demişti bende hocam şuan durumum müsait değil demiştim biz ne için uğraşıyoruz dedi bende bebeğin sağlığı için dedim o zaman yaptıracaksın dedi biraz üzdü beni bende odadan ağlayarak çıktım eşim o halimizde yaptırmıştı o testi gerçekten çok para peşinde dolanıyo… Bi gün çorlu hastanesine yakınımı götürmüştüm hazır gelmişken bende muayene olayım dedim abdullah beye denk geldim inanır mısın özelin vermediği fotoğrafı abdullah verdi… Sezer cinsiyet göstermedi fotoğrafını vermedi ama abdullah detaylı şekilde ultrasonda bebeğin heryerini gösterdi cinsiyetini gösterdi cinsiyetinin fotoğrafını verdi devletin gözünü seveyim özel sırf para için sağlıklıya bile sağlıksız diyo