Merhaba hanımlar.Ben Silivri de oturuyorum.Randevu almakta zorlandığımdan ve hamileliğimin ilk 3 ayı riskli olduğu için Anadolu Hastanesi Duygu Hanıma gittim kontrollü bir şekilde.Kendisinden çok memnunum ancak hastanenin doğum ücretleri baya yüksekmiş altından kalkmamız zor olacak.Devlet hastanesinde direk doğuma gidince alıyorlar mı nasıl karşılıyorlar doğum yapıp memnun kalan var mı fikir verirseniz çok sevinirim🙏🏻