Mom8237 Mama12 doktora gitseniz de doktor da size aynı şeyi söyleyecektir 2 günde 1 kan verip betanın artışını takip edin bende de bu belirtiler vardı adet olacakmış gibi ve bel ağrısı. İnşallah sağlıklı gönlünüzdeki gibi gebelik olur 🌼
Calisananne25 Ben adet öncesi belirtilerden farklı bir şey yaşamadım birebir adet belirtileri yaşadım ayırt etmek çok zordu gecikme olunca şüphelendim sadece.