Selam hanımlar,
Henüz adetim gecikmedi ama test yaptım ve pozitif çıktı. Daha önce de kimyasal gebelik yaşadığım için biraz tedirginim.
göğüslerimde hassasiyet ve ara sıra kasığımın sol tarafına sızı/sancı gibi böyle ağrılı bir şey oluyor. Henüz adetim gecikmediği için doktora gitmedim.
Göğüslerde hassasiyet, kasık ağrısı, sürekli uyku hali ve karnımda gaz hissediyorum. Sizce normal mi?