havvatolga Zel-da gezmeyede korkuyorum korona mutasyon ustune mutasyon kalabalik yerlere girmeden geziyoz sicaklar eritiyo zaten
Elif1608 Zel-da maşaallah Rabbim kazasız belasız kucağınıza almayı nasip etsin inşaallah 😇 benimde kız, çok istiyodum çok şükür nasip oldu 😇
havvatolga Zel-da bebislerinizin hareketlerini hissediyomusunuz 17 haftaligimz bu sabah dort döndü icimde 😁
NinnikoveAnnesi havvatolga 17. haftadan sonra net aa evet hissediyorum demeye başladım öncesinde anlamlandıramıyordum.🥰
ege_ayaz_mom Zel-da 17+1den selamlar ben ilk başlarda çok mide bulantısı yaşadım yemek fazla yiyemedim ama 3 ay geçtikten sonra düzeldi artık olmuyo ama belim çok ağrıyor cinsiyetimizde kız 🤗🥰
Sultann1603 Zel-da 18+3 olduk tek skıntım bel ağrısı oturup kalkarken kuyruk sokumum batıyo sanki çok berbat bi ağrı ama hiç kilo bile almadm hadi ağırlaştim desem oda yok bian önce geçmesini istyrm🤷♀️
Meryem80 Bizde 17+2olduk bugun ama bulantılarım hala devam ediyor gecmek bilmiyor. Cınsıyetlerını kacıncı haftada ogrendınız benim yaramaz 3 oldu gidiyorum hep kendini saklıyor gostermıyor
Umudayolculuk36 Tubikx1 ben artık hissediyorum doktor ben bile hissediyorum dedi 17.haftaya girdik bugün
NinnikoveAnnesi Sblatc biz de 18. haftaya girdik hala öğrenemedik😁 başta erkek gibi dendi şimdi kız gibi dendi kafalar karıştı beklemekteyiz😊
Mummytobe Kizlar 19+4 olduk hala net hissedemiyorum kizimi :( sadece sabah cok erken kalktigimda hissediyorum bazen sizce normal mi🥺
Guneyinannesi1 Mummytobe 25.haftadan sonra ancak düzenli hissedersin diyor doktorlar yani bi hissedersin bi hissetmezsn
Belacivciv Mummytobe 18+3 benim bi kere ya hissettim ya hissetmedim emin değilim😅 Ama endişelenmeyin şu an düzenli hareket hissetmezsiniz hatta 20-22′ye hissedilmeyebiliyor. 25′ten sonra daha net hissetmeye başlarsınız. İnsan elinde olmadan endişe ediyor ama doktor sorun yok dediyse merak etmeyin