Zel-da 19. Haftaya girdik. Karnım birqz büyüdü ve arada hafif hareketler hissetmeye başladım. Sizde de oluyo mu bilmiyorum oturup kalkarken, ayağımı yukarı doğru kaldırınca küçük baskılarda bile karnım ağrıyo. Hala cinsiyeti kesin öğrenemedik. Geçen ay erkeğe bu ay kıza benziyo denildi😅