Selin12- aynen canım bendem kist alındı 6 ay acısını çektim ama normal doğum da 30 saat çektim acısını İnan ki doğumdan yarım saat sonra kalktım ayağa hemşireler sen kan kaybettin yatman lazım dedi ben yatmadım duşumu kendim aldım kızımı muane götürdüler ben peşinden gittim eve geldim evli görümcem gelmişti ona yemek hazırladım hiç yatmadım