1babyy rica ederim canım amin ben 5 sene yokluğunu acısını çektim o tüp bebek odalarında o koltuğa her çıktığımda rabbime yalvardım allahım kimseye bu acıyı derdi verme hayırla dileyen herkese et hiç bir zaman kendim için dua etmedim hayırla dileyen herkese diye dua ettim 5 sene sonra kendiliğinden rabbim bana kızımı verdi 6 sene olacak evleneli şimdi gene kendiliğinden ikizlerimi nasip etti her zaman ediyorum rabbim hayırla dileyen herkese nasip rabbim kimseye evlat ana baba kardeş acısı yaşatmasın