Seydacann yeni hissetmeye başlamışsınız zaten ben normal olduğunu düşünüyorum en çok gece hareket ederler. %90 uyuyorlarmiş zaten ve henüz çok büyük sayılmayız ilerleyen haftalarda bence daha çok hissedeceksinizdir.. yine de içiniz rahat etsin istiyorsanız bir doktora görünün rahatlayın🌸