Maideee1 bende 21+5 im. 19.haftadan beri ağrılarım var. Bi gece ambulansla hastaneye bile kaldırıldım. Ama hiçbir şey çıkmadı. Bebeğimde iyi. Detaylıya girdim o günden sonra. Detaylıdaki uzmana ağrım oluyor deyince “e olcak okadar boşuna mı cennet ayaklarınızın altına veriliyo” dedi 😅 sonuçlarını kendi doktoruma götürdüğümde magnezyuma başlattı. Ve azaldı ağrılarım. Ben bi de aşırı ağırlaştım. Çok erken ama. Sıcaklar falan derken ödemden patlıcam. Ağır ağır hareketlerim. Sabahları el ve ayak bileklerimdeki ağrıyı anlatamam..