Nuraslanklc ilk doğumumu koru hastanesinde yapmıştım. Bu sefer yine aynı doktora gideyim dedim 20. Haftaya kadar gittim ama riskli gebelik olduğum icin takibinden bu sefer o kadar memnun kalmamıştım. Şehir hastanesine gideyim bi bakayım dedim özelden daha ilgililer. Normalde hep olumsuz yorum okuduğum icin hiç düşünmüyordum devlet hastanesini ama gidip gördüm bayağı memnun kaldım. Ben perinatoloji bölümünde Aykan bey ve Atakan beye muayene oluyorum