Anlara şehir hastanesine gidiyorum dördüncü ayımdan beri şimdi 38+4 deyim geçen hafta sancı olunca yatış vermişti bir gece hastahanede yattım tek kişilik oda WC banyo yemek masası tv dolap uzaktan kumandayla hemşire çağırma herşey düşünülmüş ben memnun kaldım işallah doğumda da memnun kalırım odalar çok rahat ama muayene için aynı şeyi diyemem her gittiğimde başka doktorlar muayene ediyor pek bilgi edinemiyorsun