esmerella_06
İlk gün çok agrım oldu sonrasında öyle aşırı olmadı ama canımın acısından ayaga bile dogru düzgün kalkamadım şuan 4 günüm ama arada agrım oluyo zorlanıyorum yürürken oturup kalkarken ama şunu diyebilirim biri bunları yaşıycak istermisin diye asla düşünmem kabul ederim bambaşka bi duyguymuş annelik rabbim sizleride sag salim kavuştursun yavrularınıza onlar için herşeye degiyomuş gerçekten❤🙏🙏🙏