zeynepemiromer etrafımdakiler hep erkek bebek bekliyor ve bebekleri fazla hissedemediklerini söylüyorlar. Zamanında oğlu olanlarda erkek bebek tembel midir nedir çok az hareket ederdi felan diyorlar bence sanırım öyle 😁 erkek bebekler daha sakin durumuş. Benim kızım olacak aman Allahım hiç durmuyor diyorum artık durda biraz uyuyayım gece saat kaça kadar tekmelemerinin bitmesini bekliyorum uyutmuyor sağolsun 😁 karnımın dışından belli oluyor vuruşu 25+2yiz 🤲 büyüdükçe napar bilemiyorum tırsmaya başladım