kızlar 27 haftalık hamileyim bebeğim erkek Allah izin ederse oğlumuz olacak yani ama şu haftaya kadar sert tekme ya bir ya iki kere hissettim benim oglusummu üşengeç anlamadım zaten sadece geceleri aktif kendileri bu aralar sabahları hiç hissetmiyorum endişe duyuyorum bazen açıkçası geçen doktora gittim çok şükür her şey yolundaydi ama neden böyle sert tekmeleri yok acaba bu haftalarda olan ve ya bu haftaları geçmiş arkadaşlar cevaplarını bekliyorum…