asel51 Tusami ya umutlandırmak istemem ama ben görüyorum adetinizin geçmesini bekleyin bence 2 gün gece kan verin varsa cıkar zaten
Tusami asel51 canım ben görmek istediğim için mi görüyorum dedim ama baya hayalet! İnşallah vardır dua edin bana 🤲
Sevgikaya1525 Yenibirannee bemde 3 gün varken yaptım norml kaset test 5 tl ye almıştım yaptım ilk çkmadı çizgi bende yine yok diyip çekmeceye attım çktım dışarı geldim ewe içimden bi ses bak dedi bi baktım hayalet çizgi hemen ertesi gün kan verdim😂
Sevgikaya1525 Tusami 😂çok çok hafifti hatta kararsız kalıp tüm sülaleye gndermiştim kan vermeme rağmn her gün test yapıp acaba koyulaşıyor mu diye bakıyordum burdan resim atılıyor glba atablrm😂teşekkür ederim cnm sizde sağlıkla kucağınıza alın🙏
Elifkrkmz1 Tusami benimkide bu kadar hayaletti gerçekten aynısıydı kendim bile zar Zor görüyodum inşallah gebelik vardır