Kızlar iyi pazarlar . Şimdi elimde Awox marka bir erken gebelik testi var, üzerinde şu kadar gün önce fln yazmıyor, yarın yapsam adete 4 gün kala yapmış oluyorum, sizce olur mu 4 gün erken mi olur erken gebelik testi için? Bu arada yarın yumurtlamanın 12. günü de oluyor. Sizce yapsam doğru sonuç verir mi yoksa bekliyim mi??