Cycanbaz canım benimde 35. Haftada 3100 dü. Bende senin gibi düşündüm 37+5te gittim dün 3300 olmuş haftasını ilk kez yakaladı normalde hep önden gidiyordu. Üzülme doktor haftasını sonlara doğru yakalıyor demişti banada. Ben iri olacak normal doğuramıcam diyordum şu an bebek iri değil ama pozisyon değiştirdi mecburi sezeryan olacak gibiyim