Sksksksks bende pcos yoktu ama yaklaşık 1.5 sene çocuk sahibi olamadık. Femara da kullandık, çatlatma iğnesi de ama bir türlü olmadı. Ardından ben rahim filmi çekildim, ilk 2 ay doğal olmasını bekledik olmadı, 3. ay son defa femara ve iğne deneyip aşılamaya geçecektik ki hamile olduğumu öğrendik. Tüplerimden birinde sorun yokken diğerinde tam tıkanıklık olmasa da biraz sorun vardı. Ona rağmen hamile kaldım. İnşallah sizin de öyle olur.