SIL1 Mavis40 bir haftadır kasılmalar var agrılarım var 37+3 üm bakalım ne olcak salı nts gircem normal doğum insallah bebekte bası aşagıda dedi bu hafta kanala girebilir dedi insallah hayırlısıyla doğuralım ❤️
Zeynep_ayaz Mavis40 37+4 zorlanmaya basladim vajinamda cok baski var 🤦♀️ bide cok sertlesio biyerde toplanip druyo kizcem
Mavis40 Serha icerde rahatlar galiba mınıkler hıc annelerini dusunmuyorlar cıkalım da kavussunlar bize dye ❤️
Mavis40 Zeynep_ayaz ay Allah yardmcn olsn canm bende hcbir belırti yk bılmyrm nolck ıns sezeryana almaz bebs gec gelyo dye
Mavis40 jasmin001 Allah sag salim bebsne kavustrsn cnm bende sabrszlkla nrml dogmu beklıyrm 39 haftamdym Allah herkes hakknda hayırlısını versn
Mavis40 Vaveyla23 acılmanız naısl oldu acaba ekstradan brsey yptnz mı bende hıc acılma ti 39 a grdm bugn
SIL1 Mavis40 insallah hayırlısıyla doğurursun canım erkek mi gec gelirmiş ? Bakalım ne zaman gelecekler 😁
Deletedmom_5 Mavis40 Yarın tam 39+0 oluyorum ama bebeğimin boynuna kordon dolanmış henüz alttan muane etmedi yarın edip açıklık varsa suni sancı vericem dedi keske kendi sancım gelse☹️
Vaveyla23 Mavis40 öyle açılma olsun diye bisey yapmadım canım hatta doktor açılma var diyince şaşırdım bende
Papatyya Mavis40 benım hiç bseyım olmamasına ragmen bana acıl sezeryan dedı doktorum ve ben şok oldum 🙄
Mavis40 Deletedmom_5 ay armzda 1 gn var canm bende bugn 39 oldm yarn kntrlm var acıklk var mi dye bakck aynı seyler yasyrz resmen..
Damlarslaaan Deletedmom_5 aynı durumdayız yarın bende 39+0 oluyorum bebeğimin boynunda kordon var bide suyum azalmış yarın suni sancıyla doğumu başlatıcak