Ayseee4238 🤦♀️🤦♀️ bende daha dün doktordaydım normal bişey ayaklarını yükseğe koy sallandırma diyor. Akşam sabah uzanarak oturmaktan belim çıktı. Tuzlu yemiyorum bu kez de 2 gündür tansiyonum düşüyor geçen gece 8 4 tansiyon 120 nabızla hastanede serum yedim bol tuzlu ayran içtim mecbur yoksa daha kötü elim ayağım titriyor ayaklarım birazcık inse bile o da farkedilmiycek kadar az tuz tekrar şişiriyo 😭😭