balyanak2geliyor MinikGrilBaby hepsini kov başından bi haşla bak nasıl hepsi kendine geliyor sizinkini uğraşım ağrılar lamida de bitek eşim kalsin gönder gerisini
MinikGrilBaby Nurhan47 Allah razı olsun kuzum inşallah darısı başına sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin Rabbim, seker için şüphelendiler ama cıkmadı
Periwashere MinikGrilBaby tamam haftaniz ilerideymis hic korkmayin ve stres yapmayin alirlar cocuga bisey olmadan. Eve bi gidin bakalim durum ne olcak ozele acilden giris yaparsiniz aksam
MinikGrilBaby Periwashere Bebeğimin nabzı yüksek cıktı sancılarım düzensiz olduğuçin travaya alındım. Bekliyorum şimdi 😔
ruveyda98 MinikGrilBaby benim sancım yoktu açılmam 1 cmdi suyum fazla iri bebek 4 kilo dediler 3 gün hastanede yattım zorla suni sancıyla doğurttular ve hep diyorum benim zamanım vardı ama zorla oldu üstelik bebekte 4 kilo değil 3350 doğdu
MinikGrilBaby ruveyda98 Eziyet edilmemiş en azından öyle düşünün. Kaç haftalıkken alındınız, sağlığını ne durumdaydı peki?
MineLule MinikGrilBaby gönderin herkesi evine eşiniz kalsın sadece o kadar kişiyi hastahaneye alıyorlar mı? Telefonlara bakmayın, sonra sosyal medyadan arayanlar için teşekkür mesajı yayınlarsanız
MinikGrilBaby MineLule telefondan doğru yapıyorlar zaten yanımda değiller sadece eşim yanımda. Açmadan senden kötüsü yok