4 gün öncesinde evde sancım geldi kasıktan ve vajina kısmından sonrasında sırtıma yayılan bir ağrı oluştu. 1 gün boyunca bekledim hastaneye gidip mahvolmamak için. Ertesi gün sabahı saat 6da ağlamaklı bir sancı geldi. Mahvoldum. Eşim ambulansı aradı. Yakın olan hastaneye götürüldüm. Ordaki doktor ilgilenmedi açılman yok, sancın yok dedi. Halbuki sancım var üstelik bebeğim 2 hafta önde suyum ciddi anlamda çok fazla, bebeğimin kalp ritmi çok hızlı bunlara rağmen bişeyin yok diyerek serum takıp cıkarmak istedi. Serum istemedim. Başka hastaneye gideceğimi söyledim. Çıkıp Ankara Yenişehir Hastanesine geldim. Acilde çok güzel ilgilendiler. 3 parmak açıklığı var denildi. 2 hafta önde olduğunu iri bebek olduğunu suyumun çok fazla olduğunu ve nabzını yüksek olduğunu söyleyerek yatışımı verdi. Eşime verilen bilgide sezeryan olacağım gidip kan vermesi gerektiği söylenmiş. Bununla beraber kabullenmeye calısıyordum o halde. Doğumhaneye alındım kollarım delindi hep damar dışında yerlere iğne sokulmaktan. Sancım vardı serum takıldı sancım kesildi. 2 saate yakın ntsde kaldım. Sonra kontroller yapılıp normal odaya alındım. Eşimle ayrı, annemle ayrı, kayınvalidemle ayrı uğraştım. (anlaşamadıkları için hep ortada kaldım üzülmekten Bi hal oldum) 3 gündür yatışım var herkes arayıp ayrı telden bişeyler söylüyor. Dün doktor kontrolümü yapıp taburcu etmek istediğini söyledi durumumu sordum. Ciddi anlamda suyun fazla ve bu risk dedi bişey olduğunda direk müdahale edilmesi gerekiyor dedi. Peki dedim bebeğim sağlıklıysa alın sonuçta gelişimi iyi dediniz dedim. Ben sezeryan olmayı kabul etmiştim. Alamam 39. Haftayı beklerim dedi 39. Haftada alırım dedi. Peki dediğim yatışım devam edecek mi, etse de bişey yapmayacağım dedi sonra soru sormama fırsat kalmadan cıktı odadan. Bir gün daha yattım ama gelin bana sorun nasıl geçti. Olduğum katta herkesin bebeği yanındayken benimki yanımda değil. Ntsye bağlanıyorum bebeğim nabzı 203 oldu dün gece normal diyip durdular. Ne yapacağımı şaşırdım. Ailemden eşimden dahi bir moral motivasyon göremiyorum. Herkes aynı kafadan calıyor. Buradaki doktorlar desen her biri farklı konusuyor ne yapacağım, nasıl hareket edeceğim hatta ne düşüneceğimi bilmiyorum resmen 5 günün dolmuşluğu.. Kusura bakmayın hakkınızı helal edin anlatacak kimsem yok çünkü.